Opinia Dumneavoastra ne ajuta in respectarea angajamentului pe care ni l-am asumat, de a oferi solutii si servicii de calitate, potrivite nevoilor clientilor nostri, care sa le faca viata mai usoara.
Daca doriti sa ne transmiteti o solutie de imbunatatire sau sa ne comunicati o problema intampinata in relatia cu UniCredit Consumer Financing IFN S.A., ne puteti contacta usor, prin completarea formularul de mai jos. Pentru a putea prelua si solutiona solicitarea Dumneavoastra, este necesar sa cititi inainte Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in contextul trimiterii sesizarilor/petitiilor prin utilizarea formularului de contact existent pe www.ucfin.ro si a furnizarii raspunsurilor la acestea de UniCredit Consumer Financing IFN SA (denumita “Nota GDPR”) .
Informatii privind procesul de reclamatii
In cazul in care raspunsul nostru nu raspunde pe deplin asteptarilor dumneavoastra, aveti posibilitatea de a recurge la procedura medierii, in conditiile prevazute de lege, mediatorii putand fi alesi din tabloul mediatorilor de pe site-ul www.cmediere.ro, de a va adresa Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar ("CSALB"), cu sediul in Bucuresti, Str. Sevastopol nr. 24, sector 1, telefon (021) 9414, site web www.csalb.ro, Autoritatii Nationala pentru Protectia Consumatorilor ("ANSPDCP") sau Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii datelor cu Caracter Personal ("ANPC"), cu sediul in Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucuresti, www.anpc.ro si justitiei.